Buradasınız

Sınav Duyuruları

Resmi Gazete No: Resmi Gazete Tarihi: Adı: UID:
İçerik:

Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmelik hükümleri uyarınca, KPSS-2017/2 ile Gelir İdaresi Başkanlığı taşra teşkilatındaki koruma ve güvenlik görevlisi ile şoför kadrolara yerleştirilen adayların;

1- KPSS sonuç belgesine ilişkin internet çıktısı,

2- ÖSYM’ce yerleştirildiğine ilişkin internet çıktısı,

3- Öğrenim belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi,

4- Nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi (T.C. Kimlik Numaralı),

5- Adli sicil ve arşiv kaydının olup olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı,

6- Askerlikle ilişiği olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı,

7- Sağlık yönünden görev yapmasına engel bir halinin bulunmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı,

8- Mal bildirim beyannamesi, (Kurumdan temin edilebilir.)

9- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu, (Kurumdan temin edilebilir.)

10- Koruma ve Güvenlik Görevlisi olarak atanacaklar için Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartının aslı ile birlikte fotokopisi,

11- Şoför olarak atanacaklar için sürücü belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi,

12- Son 6 ay içerisinde çekilmiş 4,5x6 ebadında 6 adet fotoğraf,

13- Başka Kamu Kurum ve Kuruluşlarında çalışanların, görev yaptığı kurumdan alacağı onaylı hizmet belgesi,

14- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi, (Kurumdan temin edilebilir.)

Yukarıda sayılan belgelerle birlikte 15 gün içinde;

Ankara, İstanbul, Erzurum İl’lerine yerleşenler Vergi Dairesi Başkanlıkları İnsan Kaynakları Müdürlüğüne,

Ardahan, Bilecik İl’lerine yerleşenler ise Defterdarlık Personel Müdürlüklerine, şahsen başvurmaları gerekmektedir.

Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış ise iptal edilir. Bu kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun hükümleri uygulanır.

Duyurulur. 11/12/2017

İçerik 1:

Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmelik hükümleri uyarınca, KPSS-2017/2 ile Gelir İdaresi Başkanlığı taşra teşkilatındaki koruma ve güvenlik görevlisi ile şoför kadrolara yerleştirilen adayların;

1- KPSS sonuç belgesine ilişkin internet çıktısı,

2- ÖSYM’ce yerleştirildiğine ilişkin internet çıktısı,

3- Öğrenim belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi,

4- Nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi (T.C. Kimlik Numaralı),

5- Adli sicil ve arşiv kaydının olup olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı,

6- Askerlikle ilişiği olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı,

7- Sağlık yönünden görev yapmasına engel bir halinin bulunmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı,

8- Mal bildirim beyannamesi, (Kurumdan temin edilebilir.)

9- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu, (Kurumdan temin edilebilir.)

10- Koruma ve Güvenlik Görevlisi olarak atanacaklar için Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartının aslı ile birlikte fotokopisi,

11- Şoför olarak atanacaklar için sürücü belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi,

12- Son 6 ay içerisinde çekilmiş 4,5x6 ebadında 6 adet fotoğraf,

13- Başka Kamu Kurum ve Kuruluşlarında çalışanların, görev yaptığı kurumdan alacağı onaylı hizmet belgesi,

14- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi, (Kurumdan temin edilebilir.)

Yukarıda sayılan belgelerle birlikte 15 gün içinde;

Ankara, İstanbul, Erzurum İl’lerine yerleşenler Vergi Dairesi Başkanlıkları İnsan Kaynakları Müdürlüğüne,

Ardahan, Bilecik İl’lerine yerleşenler ise Defterdarlık Personel Müdürlüklerine, şahsen başvurmaları gerekmektedir.

Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış ise iptal edilir. Bu kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun hükümleri uygulanır.

Duyurulur. 11/12/2017

İçerik 2:

Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmelik hükümleri uyarınca, KPSS-2017/2 ile Gelir İdaresi Başkanlığı taşra teşkilatındaki koruma ve güvenlik görevlisi ile şoför kadrolara yerleştirilen adayların;

1- KPSS sonuç belgesine ilişkin internet çıktısı,

2- ÖSYM’ce yerleştirildiğine ilişkin internet çıktısı,

3- Öğrenim belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi,

4- Nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi (T.C. Kimlik Numaralı),

5- Adli sicil ve arşiv kaydının olup olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı,

6- Askerlikle ilişiği olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı,

7- Sağlık yönünden görev yapmasına engel bir halinin bulunmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı,

8- Mal bildirim beyannamesi, (Kurumdan temin edilebilir.)

9- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu, (Kurumdan temin edilebilir.)

10- Koruma ve Güvenlik Görevlisi olarak atanacaklar için Özel Güvenlik Görevlisi Kimlik Kartının aslı ile birlikte fotokopisi,

11- Şoför olarak atanacaklar için sürücü belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi,

12- Son 6 ay içerisinde çekilmiş 4,5x6 ebadında 6 adet fotoğraf,

13- Başka Kamu Kurum ve Kuruluşlarında çalışanların, görev yaptığı kurumdan alacağı onaylı hizmet belgesi,

14- Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi, (Kurumdan temin edilebilir.)

Yukarıda sayılan belgelerle birlikte 15 gün içinde;

Ankara, İstanbul, Erzurum İl’lerine yerleşenler Vergi Dairesi Başkanlıkları İnsan Kaynakları Müdürlüğüne,

Ardahan, Bilecik İl’lerine yerleşenler ise Defterdarlık Personel Müdürlüklerine, şahsen başvurmaları gerekmektedir.

Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış ise iptal edilir. Bu kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun hükümleri uygulanır.

Duyurulur. 11/12/2017

Resmi Gazete No: Resmi Gazete Tarihi: Adı: UID:
İçerik:

Başkanlığımızca 18 Kasım 2017 tarihinde yazılı bölümü yapılan Vergi Dairesi Müdür Yardımcılığı Sınavında başarılı olan adayların sözlü sınav tarihleri ve giriş yeri açıklandı.

Söz konusu duyuruya ulaşmak için tıklayınız.

İçerik 1:

Başkanlığımızca 18 Kasım 2017 tarihinde yazılı bölümü yapılan Vergi Dairesi Müdür Yardımcılığı Sınavında başarılı olan adayların sözlü sınav tarihleri ve giriş yeri açıklandı.

Söz konusu duyuruya ulaşmak için tıklayınız.

İçerik 2:

Başkanlığımızca 18 Kasım 2017 tarihinde yazılı bölümü yapılan Vergi Dairesi Müdür Yardımcılığı Sınavında başarılı olan adayların sözlü sınav tarihleri ve giriş yeri açıklandı.

Söz konusu duyuruya ulaşmak için tıklayınız.

Resmi Gazete No: Resmi Gazete Tarihi: Adı: UID:
İçerik:

04 Kasım 2017 tarihinde yapılan Gelir Uzmanlığı Yeterlik Sınavının yazılı bölümünde başarılı olarak sözlü bölüme girmeye hak kazanan adayların sözlü sınav tarihleri ve sınav giriş yerleri açıklandı.

Sözlü sınava girecek adayların kendileri için belirtilen tarih ve yerde saat 09.00’da hazır bulunmaları gerekmektedir.

Söz konusu sınava ilişkin duyuruya ulaşmak için tıklayınız.

İçerik 1:

04 Kasım 2017 tarihinde yapılan Gelir Uzmanlığı Yeterlik Sınavının yazılı bölümünde başarılı olarak sözlü bölüme girmeye hak kazanan adayların sözlü sınav tarihleri ve sınav giriş yerleri açıklandı.

Sözlü sınava girecek adayların kendileri için belirtilen tarih ve yerde saat 09.00’da hazır bulunmaları gerekmektedir.

Söz konusu sınava ilişkin duyuruya ulaşmak için tıklayınız.

İçerik 2:

04 Kasım 2017 tarihinde yapılan Gelir Uzmanlığı Yeterlik Sınavının yazılı bölümünde başarılı olarak sözlü bölüme girmeye hak kazanan adayların sözlü sınav tarihleri ve sınav giriş yerleri açıklandı.

Sözlü sınava girecek adayların kendileri için belirtilen tarih ve yerde saat 09.00’da hazır bulunmaları gerekmektedir.

Söz konusu sınava ilişkin duyuruya ulaşmak için tıklayınız.

Resmi Gazete No: Resmi Gazete Tarihi: Adı: UID:
İçerik:

Söz konusu duyuruya ulaşmak için tıklayınız.

T.C. Kimlik Numarası ile sorgulama yapmak için tıklayınız.

İçerik 1:

Söz konusu duyuruya ulaşmak için tıklayınız.

T.C. Kimlik Numarası ile sorgulama yapmak için tıklayınız.

İçerik 2:

Söz konusu duyuruya ulaşmak için tıklayınız.

T.C. Kimlik Numarası ile sorgulama yapmak için tıklayınız.

Resmi Gazete No: Resmi Gazete Tarihi: Adı: UID:
İçerik:

Başkanlığımızca 4 Kasım 2017 tarihinde yapılan Gelir Uzmanlığı Yeterlik yazılı sınav sonucu açıklandı.

Sözlü sınav tarihleri ve yerleri Başkanlığımız internet sitesinde (www.gib.gov.tr) daha sonra duyurulacaktır.

Söz konusu duyuruya ulaşmak için tıklayınız.

T.C. Kimlik No ile sorgulama yapmak için tıklayınız.

İçerik 1:

Başkanlığımızca 4 Kasım 2017 tarihinde yapılan Gelir Uzmanlığı Yeterlik yazılı sınav sonucu açıklandı.

Sözlü sınav tarihleri ve yerleri Başkanlığımız internet sitesinde (www.gib.gov.tr) daha sonra duyurulacaktır.

Söz konusu duyuruya ulaşmak için tıklayınız.

T.C. Kimlik No ile sorgulama yapmak için tıklayınız.

İçerik 2:

Başkanlığımızca 4 Kasım 2017 tarihinde yapılan Gelir Uzmanlığı Yeterlik yazılı sınav sonucu açıklandı.

Sözlü sınav tarihleri ve yerleri Başkanlığımız internet sitesinde (www.gib.gov.tr) daha sonra duyurulacaktır.

Söz konusu duyuruya ulaşmak için tıklayınız.

T.C. Kimlik No ile sorgulama yapmak için tıklayınız.

Resmi Gazete No: Resmi Gazete Tarihi: Adı: UID:
İçerik:

Sınav 18 Kasım 2017 Cumartesi günü saat 10:00'da başlayacaktır. Adaylar güvenlik kontrolünden geçirilerek binaya alınacaklardır. Bu nedenle adayların saat 09:00'da bina girişlerinde hazır bulunmaları gerekmektedir.

Adayların, sınavda kimlik tespitini sağlamak için T.C. kimlik numaralı ve fotoğraflı: Nüfus cüzdanı, sürücü belgesi, kurum kimlik kartı veya kullanım süresi dolmamış pasaport belgesinden herhangi birini yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Belirtilen belgelerden herhangi birini yanlarında bulundurmayanlar yazılı sınava alınmayacaktır.

Adayların çanta ve benzeri eşyalar, cep telefonu, çağrı cihazı, telsiz, fotoğraf makinesi, cep bilgisayarı, hesap makinesi ve benzeri cihazlar ile saat fonksiyonu dışında fonksiyonu bulunan saatlerle sınava girmeleri kesinlikle yasaktır. Bu eşya, araç ve cihazları yanında bulunduranların durumları tutanakla tespit edilerek bu adayların sınavı geçersiz sayılacaktır.

Sınava katılacak adaylar ile sınav yerlerini gösteren listeye ulaşmak için tıklayınız.

İçerik 1:

Sınav 18 Kasım 2017 Cumartesi günü saat 10:00'da başlayacaktır. Adaylar güvenlik kontrolünden geçirilerek binaya alınacaklardır. Bu nedenle adayların saat 09:00'da bina girişlerinde hazır bulunmaları gerekmektedir.

Adayların, sınavda kimlik tespitini sağlamak için T.C. kimlik numaralı ve fotoğraflı: Nüfus cüzdanı, sürücü belgesi, kurum kimlik kartı veya kullanım süresi dolmamış pasaport belgesinden herhangi birini yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Belirtilen belgelerden herhangi birini yanlarında bulundurmayanlar yazılı sınava alınmayacaktır.

Adayların çanta ve benzeri eşyalar, cep telefonu, çağrı cihazı, telsiz, fotoğraf makinesi, cep bilgisayarı, hesap makinesi ve benzeri cihazlar ile saat fonksiyonu dışında fonksiyonu bulunan saatlerle sınava girmeleri kesinlikle yasaktır. Bu eşya, araç ve cihazları yanında bulunduranların durumları tutanakla tespit edilerek bu adayların sınavı geçersiz sayılacaktır.

Sınava katılacak adaylar ile sınav yerlerini gösteren listeye ulaşmak için tıklayınız.

İçerik 2:

Sınav 18 Kasım 2017 Cumartesi günü saat 10:00'da başlayacaktır. Adaylar güvenlik kontrolünden geçirilerek binaya alınacaklardır. Bu nedenle adayların saat 09:00'da bina girişlerinde hazır bulunmaları gerekmektedir.

Adayların, sınavda kimlik tespitini sağlamak için T.C. kimlik numaralı ve fotoğraflı: Nüfus cüzdanı, sürücü belgesi, kurum kimlik kartı veya kullanım süresi dolmamış pasaport belgesinden herhangi birini yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Belirtilen belgelerden herhangi birini yanlarında bulundurmayanlar yazılı sınava alınmayacaktır.

Adayların çanta ve benzeri eşyalar, cep telefonu, çağrı cihazı, telsiz, fotoğraf makinesi, cep bilgisayarı, hesap makinesi ve benzeri cihazlar ile saat fonksiyonu dışında fonksiyonu bulunan saatlerle sınava girmeleri kesinlikle yasaktır. Bu eşya, araç ve cihazları yanında bulunduranların durumları tutanakla tespit edilerek bu adayların sınavı geçersiz sayılacaktır.

Sınava katılacak adaylar ile sınav yerlerini gösteren listeye ulaşmak için tıklayınız.

Resmi Gazete No: Resmi Gazete Tarihi: Adı: UID:
İçerik:

Sınav 04 Kasım 2017 Cumartesi günü saat 10.00'da başlayacaktır. Adaylar güvenlik kontrolünden geçirilerek binaya alınacaktır. Bu nedenle adayların saat 09.00’da bina girişlerinde hazır bulunmaları gerekmektedir.

Adayların çanta ve benzeri eşyalar, cep telefonu, çağrı cihazı, telsiz, fotoğraf makinesi, cep bilgisayarı, hesap makinesi ve benzeri cihazlar ile saat fonksiyonu dışında fonksiyonu bulunan saatlerle sınava girmeleri kesinlikle yasaktır. Bu eşya, araç ve cihazları yanında bulunduranların durumları tutanakla tespit edilerek bu adayların sınavı geçersiz sayılacaktır.

Sınava katılacak adaylar ile sınav yerlerini gösteren listeye ulaşmak için tıklayınız.

İçerik 1:

Sınav 04 Kasım 2017 Cumartesi günü saat 10.00'da başlayacaktır. Adaylar güvenlik kontrolünden geçirilerek binaya alınacaktır. Bu nedenle adayların saat 09.00’da bina girişlerinde hazır bulunmaları gerekmektedir.

Adayların çanta ve benzeri eşyalar, cep telefonu, çağrı cihazı, telsiz, fotoğraf makinesi, cep bilgisayarı, hesap makinesi ve benzeri cihazlar ile saat fonksiyonu dışında fonksiyonu bulunan saatlerle sınava girmeleri kesinlikle yasaktır. Bu eşya, araç ve cihazları yanında bulunduranların durumları tutanakla tespit edilerek bu adayların sınavı geçersiz sayılacaktır.

Sınava katılacak adaylar ile sınav yerlerini gösteren listeye ulaşmak için tıklayınız.

İçerik 2:

Sınav 04 Kasım 2017 Cumartesi günü saat 10.00'da başlayacaktır. Adaylar güvenlik kontrolünden geçirilerek binaya alınacaktır. Bu nedenle adayların saat 09.00’da bina girişlerinde hazır bulunmaları gerekmektedir.

Adayların çanta ve benzeri eşyalar, cep telefonu, çağrı cihazı, telsiz, fotoğraf makinesi, cep bilgisayarı, hesap makinesi ve benzeri cihazlar ile saat fonksiyonu dışında fonksiyonu bulunan saatlerle sınava girmeleri kesinlikle yasaktır. Bu eşya, araç ve cihazları yanında bulunduranların durumları tutanakla tespit edilerek bu adayların sınavı geçersiz sayılacaktır.

Sınava katılacak adaylar ile sınav yerlerini gösteren listeye ulaşmak için tıklayınız.

Resmi Gazete No: Resmi Gazete Tarihi: Adı: UID:
İçerik:

14 Mayıs 2017 tarihinde yazılı, 18 Eylül – 06 Ekim 2017 tarihlerinde sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavı sonucu açıklandı. 

Söz konusu duyuruya ulaşmak için;

Adıyaman ili için tıklayınız.

Afyonkarahisar ili için tıklayınız.

Ağrı ili için tıklayınız.

Ankara ili için tıklayınız.

Antalya ili için tıklayınız.

Ardahan ili için tıklayınız.

Artvin ili için tıklayınız.

Batman ili için tıklayınız.

Bayburt ili için tıklayınız.

Bursa ili için tıklayınız.

Diyarbakır ili için tıklayınız.

Düzce ili için tıklayınız.

Elazığ ili için tıklayınız.

Erzincan ili için tıklayınız.

Erzurum ili için tıklayınız.

Gaziantep ili için tıklayınız.

Hatay ili için tıklayınız.

İstanbul ili için tıklayınız.

İzmir ili için tıklayınız.

Kahramanmaraş ili için tıklayınız.

Kars ili için tıklayınız.

Kocaeli ili için tıklayınız.

Konya ili için tıklayınız.

Mardin ili için tıklayınız.

Mersin ili için tıklayınız.

Muş ili için tıklayınız.

Rize ili için tıklayınız.

Sakarya ili için tıklayınız.

Şanlıurfa ili için tıklayınız.

Şırnak ili için tıklayınız.

Tekirdağ ili için tıklayınız.

Van ili için tıklayınız.

İçerik 1:

14 Mayıs 2017 tarihinde yazılı, 18 Eylül – 06 Ekim 2017 tarihlerinde sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavı sonucu açıklandı. 

Söz konusu duyuruya ulaşmak için;

Adıyaman ili için tıklayınız.

Afyonkarahisar ili için tıklayınız.

Ağrı ili için tıklayınız.

Ankara ili için tıklayınız.

Antalya ili için tıklayınız.

Ardahan ili için tıklayınız.

Artvin ili için tıklayınız.

Batman ili için tıklayınız.

Bayburt ili için tıklayınız.

Bursa ili için tıklayınız.

Diyarbakır ili için tıklayınız.

Düzce ili için tıklayınız.

Elazığ ili için tıklayınız.

Erzincan ili için tıklayınız.

Erzurum ili için tıklayınız.

Gaziantep ili için tıklayınız.

Hatay ili için tıklayınız.

İstanbul ili için tıklayınız.

İzmir ili için tıklayınız.

Kahramanmaraş ili için tıklayınız.

Kars ili için tıklayınız.

Kocaeli ili için tıklayınız.

Konya ili için tıklayınız.

Mardin ili için tıklayınız.

Mersin ili için tıklayınız.

Muş ili için tıklayınız.

Rize ili için tıklayınız.

Sakarya ili için tıklayınız.

Şanlıurfa ili için tıklayınız.

Şırnak ili için tıklayınız.

Tekirdağ ili için tıklayınız.

Van ili için tıklayınız.

İçerik 2:

14 Mayıs 2017 tarihinde yazılı, 18 Eylül – 06 Ekim 2017 tarihlerinde sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavı sonucu açıklandı. 

Söz konusu duyuruya ulaşmak için;

Adıyaman ili için tıklayınız.

Afyonkarahisar ili için tıklayınız.

Ağrı ili için tıklayınız.

Ankara ili için tıklayınız.

Antalya ili için tıklayınız.

Ardahan ili için tıklayınız.

Artvin ili için tıklayınız.

Batman ili için tıklayınız.

Bayburt ili için tıklayınız.

Bursa ili için tıklayınız.

Diyarbakır ili için tıklayınız.

Düzce ili için tıklayınız.

Elazığ ili için tıklayınız.

Erzincan ili için tıklayınız.

Erzurum ili için tıklayınız.

Gaziantep ili için tıklayınız.

Hatay ili için tıklayınız.

İstanbul ili için tıklayınız.

İzmir ili için tıklayınız.

Kahramanmaraş ili için tıklayınız.

Kars ili için tıklayınız.

Kocaeli ili için tıklayınız.

Konya ili için tıklayınız.

Mardin ili için tıklayınız.

Mersin ili için tıklayınız.

Muş ili için tıklayınız.

Rize ili için tıklayınız.

Sakarya ili için tıklayınız.

Şanlıurfa ili için tıklayınız.

Şırnak ili için tıklayınız.

Tekirdağ ili için tıklayınız.

Van ili için tıklayınız.

Resmi Gazete No: Resmi Gazete Tarihi: Adı: UID:
İçerik:
Başkanlığımızca 14 Ocak 2017 tarihinde yazılı, 28-29-30 Mart 2017 tarihlerinde sözlü bölümü yapılan Avukatlık Giriş Sınavında başarılı olarak atanmaya hak kazanan adayların aşağıda belirtilen tarihte ilan olunan kadrolar dahilinde görev yerleri belirlenecektir. 

Bu nedenle;

1- Atanmaya esas belgelerini teslim eden adayların aşağıda belirtilen yer ve tarihte hazır bulunmaları gerekmektedir.

2- Mazeretleri nedeniyle hazır bulunamayacak adayların yerlerine birinci derece yakınlarına tercih hakkı tanınacaktır. (Bu durumda olan adayların yetki verdiklerini ve mazeretlerini belirtir dilekçelerinin ibrazı gerekmektedir.)

3- Belirtilen yer ve tarihte kendisi veya birinci derece yakını hazır bulunmayanların görev yerlerinin Başkanlığımızca resen belirleneceği önemle duyurulur.

Tarih: 04/10/2017 Çarşamba

Saat:   14:00

Adres: Gelir İdaresi Başkanlığı 
Eğitim Merkezi - OECD Ankara Çok Taraflı Vergi Merkezi 
25 Mart Mahallesi İstiklal Caddesi No:7  06200 
Yenimahalle -ANKARA


Kadro sayısı için tıklayınız.
İçerik 1:
Başkanlığımızca 14 Ocak 2017 tarihinde yazılı, 28-29-30 Mart 2017 tarihlerinde sözlü bölümü yapılan Avukatlık Giriş Sınavında başarılı olarak atanmaya hak kazanan adayların aşağıda belirtilen tarihte ilan olunan kadrolar dahilinde görev yerleri belirlenecektir. 

Bu nedenle;

1- Atanmaya esas belgelerini teslim eden adayların aşağıda belirtilen yer ve tarihte hazır bulunmaları gerekmektedir.

2- Mazeretleri nedeniyle hazır bulunamayacak adayların yerlerine birinci derece yakınlarına tercih hakkı tanınacaktır. (Bu durumda olan adayların yetki verdiklerini ve mazeretlerini belirtir dilekçelerinin ibrazı gerekmektedir.)

3- Belirtilen yer ve tarihte kendisi veya birinci derece yakını hazır bulunmayanların görev yerlerinin Başkanlığımızca resen belirleneceği önemle duyurulur.

Tarih: 04/10/2017 Çarşamba

Saat:   14:00

Adres: Gelir İdaresi Başkanlığı 
Eğitim Merkezi - OECD Ankara Çok Taraflı Vergi Merkezi 
25 Mart Mahallesi İstiklal Caddesi No:7  06200 
Yenimahalle -ANKARA


Kadro sayısı için tıklayınız.
İçerik 2:
Başkanlığımızca 14 Ocak 2017 tarihinde yazılı, 28-29-30 Mart 2017 tarihlerinde sözlü bölümü yapılan Avukatlık Giriş Sınavında başarılı olarak atanmaya hak kazanan adayların aşağıda belirtilen tarihte ilan olunan kadrolar dahilinde görev yerleri belirlenecektir. 

Bu nedenle;

1- Atanmaya esas belgelerini teslim eden adayların aşağıda belirtilen yer ve tarihte hazır bulunmaları gerekmektedir.

2- Mazeretleri nedeniyle hazır bulunamayacak adayların yerlerine birinci derece yakınlarına tercih hakkı tanınacaktır. (Bu durumda olan adayların yetki verdiklerini ve mazeretlerini belirtir dilekçelerinin ibrazı gerekmektedir.)

3- Belirtilen yer ve tarihte kendisi veya birinci derece yakını hazır bulunmayanların görev yerlerinin Başkanlığımızca resen belirleneceği önemle duyurulur.

Tarih: 04/10/2017 Çarşamba

Saat:   14:00

Adres: Gelir İdaresi Başkanlığı 
Eğitim Merkezi - OECD Ankara Çok Taraflı Vergi Merkezi 
25 Mart Mahallesi İstiklal Caddesi No:7  06200 
Yenimahalle -ANKARA


Kadro sayısı için tıklayınız.
Resmi Gazete No: Resmi Gazete Tarihi: Adı: UID:
İçerik:

Engelli Kamu Personel Seçme Sınavı ve Engellilerin Devlet Memurluğuna Alınmaları Hakkında Yönetmelik hükümleri uyarınca, Gelir İdaresi Başkanlığı taşra teşkilatı Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni kadrolarına yerleştirilen adayların;

1- EKPSS sonuç belgesine ilişkin internet çıktısı,

2- ÖSYM’ce yerleştirildiğine ilişkin internet çıktısı,

3- Öğrenim belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi,

4- Nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi (T.C. Kimlik Numaralı),

5- Adli sicil ve arşiv kaydı olup, olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı,

6- Askerlikle ilişiği olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı, 

7- Engellilik durumunu gösterir Sağlık Kurulu Raporunun aslı veya noter tasdikli sureti,

8- Son 6 ay içerisinde çekilmiş 4,5x6 ebadında 6 adet fotoğraf,

9- Başka Kamu Kurum ve Kuruluşlarında çalışanlar için, görev yaptığı kurumdan alacağı onaylı hizmet belgesi,

10- Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu (Kurumdan temin edilebilir.)

11- Mal bildirim beyannamesi, (Kurumdan temin edilebilir.)

12- Kamu görevlileri etik sözleşmesi, (Kurumdan temin edilebilir.)

Yukarıda sayılan belgelerle birlikte 21.09.2017 tarihine kadar ;

Ankara, Bursa, Denizli, Edirne, Erzurum, Gaziantep, Hatay, İstanbul, Kayseri, Kocaeli, Manisa, Muğla, Şanlıurfa, Tekirdağ, Zonguldak İl’lerine yerleşenler Vergi Dairesi Başkanlıkları İnsan Kaynakları  Müdürlüğüne,

Ağrı, Artvin, Batman, Bayburt, Bitlis, Bolu, Burdur, Çanakkale, Çankırı, Düzce, Erzincan, Gümüşhane, Isparta, Kastamonu, Kütahya, Ordu, Siirt, Şırnak, Tokat, Yozgat  İl’lerine yerleşenler Defterdarlık Personel Müdürlüğüne,

şahsen başvurmaları gerekmektedir.

Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış ise iptal edilir. Bu kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun hükümleri uygulanır.

 Duyurulur.  06/09/2017

İçerik 1:

Engelli Kamu Personel Seçme Sınavı ve Engellilerin Devlet Memurluğuna Alınmaları Hakkında Yönetmelik hükümleri uyarınca, Gelir İdaresi Başkanlığı taşra teşkilatı Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni kadrolarına yerleştirilen adayların;

1- EKPSS sonuç belgesine ilişkin internet çıktısı,

2- ÖSYM’ce yerleştirildiğine ilişkin internet çıktısı,

3- Öğrenim belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi,

4- Nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi (T.C. Kimlik Numaralı),

5- Adli sicil ve arşiv kaydı olup, olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı,

6- Askerlikle ilişiği olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı, 

7- Engellilik durumunu gösterir Sağlık Kurulu Raporunun aslı veya noter tasdikli sureti,

8- Son 6 ay içerisinde çekilmiş 4,5x6 ebadında 6 adet fotoğraf,

9- Başka Kamu Kurum ve Kuruluşlarında çalışanlar için, görev yaptığı kurumdan alacağı onaylı hizmet belgesi,

10- Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu (Kurumdan temin edilebilir.)

11- Mal bildirim beyannamesi, (Kurumdan temin edilebilir.)

12- Kamu görevlileri etik sözleşmesi, (Kurumdan temin edilebilir.)

Yukarıda sayılan belgelerle birlikte 21.09.2017 tarihine kadar ;

Ankara, Bursa, Denizli, Edirne, Erzurum, Gaziantep, Hatay, İstanbul, Kayseri, Kocaeli, Manisa, Muğla, Şanlıurfa, Tekirdağ, Zonguldak İl’lerine yerleşenler Vergi Dairesi Başkanlıkları İnsan Kaynakları  Müdürlüğüne,

Ağrı, Artvin, Batman, Bayburt, Bitlis, Bolu, Burdur, Çanakkale, Çankırı, Düzce, Erzincan, Gümüşhane, Isparta, Kastamonu, Kütahya, Ordu, Siirt, Şırnak, Tokat, Yozgat  İl’lerine yerleşenler Defterdarlık Personel Müdürlüğüne,

şahsen başvurmaları gerekmektedir.

Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış ise iptal edilir. Bu kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun hükümleri uygulanır.

 Duyurulur.  06/09/2017

İçerik 2:

Engelli Kamu Personel Seçme Sınavı ve Engellilerin Devlet Memurluğuna Alınmaları Hakkında Yönetmelik hükümleri uyarınca, Gelir İdaresi Başkanlığı taşra teşkilatı Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni kadrolarına yerleştirilen adayların;

1- EKPSS sonuç belgesine ilişkin internet çıktısı,

2- ÖSYM’ce yerleştirildiğine ilişkin internet çıktısı,

3- Öğrenim belgesinin aslı ile birlikte fotokopisi,

4- Nüfus cüzdanının aslı ile birlikte fotokopisi (T.C. Kimlik Numaralı),

5- Adli sicil ve arşiv kaydı olup, olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı,

6- Askerlikle ilişiği olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı, 

7- Engellilik durumunu gösterir Sağlık Kurulu Raporunun aslı veya noter tasdikli sureti,

8- Son 6 ay içerisinde çekilmiş 4,5x6 ebadında 6 adet fotoğraf,

9- Başka Kamu Kurum ve Kuruluşlarında çalışanlar için, görev yaptığı kurumdan alacağı onaylı hizmet belgesi,

10- Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu (Kurumdan temin edilebilir.)

11- Mal bildirim beyannamesi, (Kurumdan temin edilebilir.)

12- Kamu görevlileri etik sözleşmesi, (Kurumdan temin edilebilir.)

Yukarıda sayılan belgelerle birlikte 21.09.2017 tarihine kadar ;

Ankara, Bursa, Denizli, Edirne, Erzurum, Gaziantep, Hatay, İstanbul, Kayseri, Kocaeli, Manisa, Muğla, Şanlıurfa, Tekirdağ, Zonguldak İl’lerine yerleşenler Vergi Dairesi Başkanlıkları İnsan Kaynakları  Müdürlüğüne,

Ağrı, Artvin, Batman, Bayburt, Bitlis, Bolu, Burdur, Çanakkale, Çankırı, Düzce, Erzincan, Gümüşhane, Isparta, Kastamonu, Kütahya, Ordu, Siirt, Şırnak, Tokat, Yozgat  İl’lerine yerleşenler Defterdarlık Personel Müdürlüğüne,

şahsen başvurmaları gerekmektedir.

Gerçeğe aykırı belge verdiği veya beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz, atamaları yapılmış ise iptal edilir. Bu kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun hükümleri uygulanır.

 Duyurulur.  06/09/2017

Sayfalar